Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

„Nigdy więcej nie zrobimy takiego patcha”. Twórcy Diablo 4 biją się w pierś i obiecują poprawę
Zgodnie z zapowiedziami Blizzard Entertainment zorganizował specjalną sesję „czatu przy ognisku”, w trakcie której twórcy Diablo IV omówili pierwszy sezon sieciowych rozgrywek oraz feralną aktualizację 1.1.0 wydaną do gry kilka dni temu. Najwyraźniej krytyka, jaka zaraz potem spadła na deweloperów, podziałała, bo przyznali się oni do popełnionych błędów.

Zdajemy sobie sprawę, że nie jest najlepsze doświadczenie dla graczy. Nigdy więcej nie zrobimy takiego patcha. Słyszymy was głośno i wyraźnie – korzył się dyrektor ds. społeczności Diablo, Adam Fletcher.

Aby udowodnić, że nie rzucają słów na wiatr, deweloperzy ujawnili, iż opracowali system, który powinien zapobiec ponownemu pojawieniu się aktualizacji drastycznie zmniejszającej moc postaci, tak jak to zrobił patch 1.1.0.

Nie możemy osłabiać zbyt silnych buildów bez zapewnienia graczom atrakcyjnych alternatyw – wyjaśnił w trakcie spotkania reżyser gry, Joe Shely.

Oprócz tego twórcy ogłosili, że tego typu łatki będą się pojawiać w stałych, określonych momentach, takich jak początek kolejnego sezonu. Ponadto w przypadku wystąpienia jakichś problemów studio ma szybko reagować.

Zmiany mają również objąć komunikację na linii Blizzard-gracze. Firma obiecuje zawsze dostarczać informacje o aktualizacjach za pośrednictwem streamów lub wpisów na blogu co najmniej tydzień przed udostępnieniem patcha.

Czy powyższe obietnice będą miały jakiekolwiek odzwierciedlenie w działaniach? Czy może są to jedynie puste słowa mające nieco złagodzić wrogie nastroje wśród społeczności? O tym przekonamy się z czasem.

Niemniej jednak wydaje się, że deweloperzy czynią już pewne kroki w kierunku naprawy swojego błędu. Blizzard przewiduje, że w ciągu najbliższych tygodni do Diablo IV trafi patch 1.1.1, który ma w szczególności poprawić balans czarnoksiężnika i barbarzyńcy, czyli klas, które najbardziej ucierpiały przez wprowadzoną wcześniej aktualizację.

Warto również podkreślić, że łatka ma dostosować przyrost doświadczenia pomiędzy poziomami 50-100. Jest to spowodowane narzekaniem graczy, iż na tym etapie natrafiali na znaczny skok w trudności „levelowania”.

W ręce graczy zostanie też oddane dodatkowe miejsce w ekwipunku do przechowywania swojego wyposażenia.

Źródło:
"grim_reaper" - GRY-OnLine
Klemens
2023-07-23 11:03:10
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow